پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانش آموزان و انتخابات پویش ایران فردا

حوزه/ اگرچه امروز بسیاری از دانش‌آموزان خوزستانی به دلیل شرایط سنی امکان رأی دادن ندارند، اما می‌توانند دیگران را تشویق به حضور پای صندوق‌های رأی کرده و به همراه پدر و مادر، در انتخابات حاضر شده و خود را در بزرگ‌ترین انتخاب ملت ایران سهیم کنند.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شروع پویش "ایران فردا" اظهارداشت: امروز مهم‌ترین زمان در تاریخ ۱۴۰۰ است، زمانی است که إن‌شاءالله با انتخاب درست مردم، رئیس‌جمهوری انقلابی و کارآمد، عهده‌دار عالی‌ترین مقام اجرایی کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز فرصتی ویژه برای دانش‌آموزان خوزستانی است، گفت: به کودکان و نوجوانان عزیز خوزستانی توصیه می‌کنم که اگرچه به دلیل شرایط سنی امکان رأی دادن ندارند، اما می‌توانند خانواده خود را تشویق به حضور پای صندوق‌های رأی کرده و به همراه پدر و مادر خود، در انتخابات حاضر شده و خود را در بزرگ‌ترین انتخاب ملت ایران سهیم کنند.

حجت‌الاسلام عرب، با بیان اینکه از امروز به مدت ۴ روز، فرصت شرکت در پویش "ایران فردا"ست، بیان کرد: دانش‌آموزان خوزستانی می‌توانند عکس منتخب خود را از طریق سامانه survey.porsline.ir/s/HR۵۳uzg به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان، با اشاره به قانون جدید وزارت کشور، مبنی بر ممنوعیت عکس‌برداری از برگه اخذ رأی، گفت: با تصویب این قانون، دیگر نیازی به در دست گرفتن برگه اخذ رأی و عکس گرفتن با آن نیست و همین‌که دانش‌آموز به همراه پدر، مادر و سایر اعضای خانواده خود، در محل رأی‌گیری عکس سلفی بگیرند، کفایت می‌کند.

وی در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله دانش‌آموزان امروز، جوانان آینده‌ساز ایرانِ فردا خواهند بود.

لازم به ذکر است، پویش "ایران فردا" اقدامی مشترک از سوی دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی، مجموعه مدارس محمدامین و مدیریت حوزه علمیه خوزستان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha