دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ فرماندار ویژه خرمشهر، با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان خرمشهر ۱۲۸ هزار و ۲۶۷ نفر می‌باشد، گفت: ۱۱۰ شعبه اخذ رأی با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر به‌عنوان عوامل نظامی و انتظامی، اجرایی، اداری و اعضای صندوق‌ها و بازرسان و ناظران از نخستین ساعات زمان تعیین شده در محل‌های پیش‌بینی‌شده مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، محمد حیدری، فرماندار ویژه خرمشهر، در جمع خبرنگاران، تعداد واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان خرمشهر را ۱۲۸ هزار و ۲۶۷ نفر اعلام کرد و اظهارداشت: طبق آمار ۶۴ هزار و ۶۲۹ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

وی با بیان اینکه متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ می‌توانند به‌عنوان رأی اولی در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند، گفت: ۱۱۰ شعبه اخذ رأی با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر به‌عنوان عوامل نظامی و انتظامی، اجرایی، اداری و اعضای صندوق‌ها و بازرسان و ناظران از نخستین ساعات زمان تعیین شده در محل‌های پیش‌بینی‌شده مستقر شده‌اند.

حیدری، با اشاره به تعبیه بسته‌های بهداشتی در مراکز اخذ رأی، افزود: بسته‌های بهداشتی به همراه صندوق‌های اخذ رأی پیش‌بینی‌شده و در هر صندوق یک ناظر بهداشتی مستقر شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر، در پایان با بیان اینکه ۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند، گفت: برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر ۱۱۰ صندوق اخذ رأی در شعبه ثابت و ۸ صندوق به‌صورت سیار آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha