جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران امروز نشان دادند که عشق به وطن و نظام، کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است که این امتیاز بزرگ برای مردم بابصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات حس وطن‌دوستی، انسانت و اسلام‌دوستی ملت ایران به ویژه مردم کردستان را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه سنندج افزود: مردم این خطه از اولین ساعت آغاز رای‌گیری در محل‌های مشخص شدهحضور پیدا کرده بودند که بی‌شک این حضور پرشور برای انقلاب و نظام اسلامی منشا خیر و برکت خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران امروز نشان دادند که عشق به وطن و نظام آنان را در مقابل دشمنان بیمه کرده است که این امتیاز بزرگ برای این ملت بابصیرت است.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مشارکت پرشور امروز مردم در پای صندوق‌های برای همه دولتمردان و رئیس جمهور آینده باعث ایجاد مسئولیت بیشتر خواهد شد و وظیفه آنان در قبال ملت را چند برابر خواهد کرد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمنان با وجود اینکه چندین ماه متوالی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تلاش می‌کنند، با حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای ناامید شدند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از کسانی که  زمینه برگزاری انتخابات پرشور در سراسر کشور به ویژه استان کردستان را فراهم کرده‌اند نهایت سپاس و تقدیر را دارم و امیدوارم که این زحمات منتج به حل مشکلات اقتصادی کشور گردد.

ماموستا رستمی در پایان افزود: برخی از بانوان با پوشش‌های نامناسب در سطح جامعه ظاهر می‌شوند که این امر به هیچ وجه در شأن جامعه اسلامی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    با سلام و احترام بر جناب آقای ما موستا رستمی عزیز ، ضمن از تشکر جنابعالی لازم میدانم به خدمت با سعادتتان عرض کنم مردم بزر گوار و شریف با داشتن دانشمندان با صفا و محبوبی مانند حضرتعالی اگر غیر از این بودند جای شگفتی داشت . خدای تعالی بر امثال جناب شما بیفزاید و عمر پر برکتتان را طولانی کند . ملتمس دعای خیرتان ،با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    سنندج مردمش خوبند و محبوب ___پر از مهر و صفا ومرد و محجو ب__وفا دارند به اسلام و به ایران __بهین یاران ما هستند چو شیران __بخود بالیم و نازیم هیچ زمانی __ نخواهند داد به دشمن هیچ امانی . درود بر شیر مردان و شیر زنان کردستان خوبمان که مایه ی افتخارمان هستند .، خدا یارو نگهدارشان باشد .