جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ضمن تقدیر از فعالیت‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات، خواهش ما از همه عزیزان آن است که امانت دار خوبی برای این امانت سنگین الهی و حق الناسی که بر گردن دارند، باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امشب با حضور در ستاد انتخابات استان در از نزدیک در روند آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان همدان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: بحمدالله امروز نیز همچون عرصه‌های دیگر شاهد حضور به موقع مردم با بصیرت ایران اسلامی در میدان بودیم و به خوبی ثابت کردند که با تمام وجود از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در آغاز برگزاری انتخابات، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه حق الناس در دین اسلام بارها مورد تاکید قرار گرفته است و لذا امروز نیز باید بدانیم که انتخابات به عنوان یک امانت در دستان ما قرار دارد و باید مراقب این حق الناس باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع جریان انقلاب، جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا به ثمر بنشیند، یادآور شد: ضمن تقدیر از فعالیت‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات، خواهش ما از همه عزیزان آن است که امانت‌دار خوبی برای این امانت سنگین الهی و حق الناسی که بر گردن دارند، باشند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات اصحاب رسانه در پوشش اخبار و دعوت مردم به مشارکت، مطرح کرد: درخواستی که از خبرنگاران و اهالی رسانه داریم آن است که در هنگام انعکاس اخبار، اصل مطلب را همان گونه که هست و بدون کم یا زیاد کردن آن، واقعیت‌ها را منتشر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha