جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار روحانی و رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، اعلام کرد: آماده انتقال تجارب به رئیس جمهور منتخب هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تصریح کرد:  دولت دوازدهم اعلام می دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

متن پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)

انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 9
    وای خدای من تجارب روحانی
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 9
    نه شما رو به خدا این کار رو نکنید واقعا ممنون خواهیم بود
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 7
    تورو خدا نمی خواد کارهای ... رو به دیگران یادبدهی فقط کلید رو بزار زیر گلدونو برو و دیگه برنگرد
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 7
    البته برای عبرت خوبه اما چیزی که عیان است ...
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 9
    من جرب المجرب حلت به الندامة
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    8 0
    در خبر مربوط به صریح و بی پرده با آقای سید ابراهیم رئیسی ... که طلاب پیام های خود را خطاب به آقای سید ابراهیم رئیسی می نویسند بیش از هشتاد درصد درخواست های طلاب به درخواست های دریافت کمک مستقیم مالی و دریافت کمترین کمک مالی مربوط می شود آن بیست درصد باقی مانده هم بطور غیرمستقیم درخواست دریافت کمک مالی شده است. ولی عجیب است که وقتی آقای حسن روحانی مبلغ دو میلیون تومان را به عنوان افطاری به طلاب کمک مالی کردند ، عده زیادی اعلام کردند نیازی به کمک مالی ندارند و پول را به فقرا می دهند. یا الان گروههای جهادی زیادی از طلاب وجود دارند که اعلام می کنند مشغول تقسیم بسته معیشتی و کمک به فقرا هستند ، چرا این بزرگواران به طلاب فقیر کمک نمی کنند؟ پیام هایی که در خبر مربوط به صریح و بی پرده با آقای سید ابراهیم رئیسی نوشته شده است نشان می دهد عده خیلی خیلی زیادی از طلاب به شدت مشکل اقتصادی دارند ولی زمانی که آقای حسن روحانی دو میلیون تومان به طلاب به عنوان افطاری کمک مالی کردند جنجال زیادی شد که طلاب نیازی به پول ندارند و تمام پول را به فقرا خواهند داد. این گروههای جهادی طلاب که مشغول تقسیم بسته معیشتی هستند چرا این کمک های معیشتی را به طلاب فقیر نمی دهند؟ یکی از خبرهایی که زیاد تکرار می شود آزادی زندانیان مالی است، چرا برای آزادی کلاهبرداران مالی از زندان ، طلاب مشغول فعالیت باید باشند ولی به طلاب فقیر دیگر نباید کمک کنند؟ زمانی که در زمان مدیریت اسبق مرکز خدمات آقای نواب، ایشان با رایزنی از دولت توانست زمین رایگان و ارزان از دولت دریافت کند و بیش از چهارده هزار واحد مسکونی ارزان توسط مرکز خدمات حوزه برای طلاب ساخته شد با تغییر مدیریت مرکز خدمات این تعامل با دولت قطع شد و دیگر دولت به مرکز خدمات حوزه زمین رایگان و ارزان نداد، آیا نباید طلاب در این موارد با دولت رایزنی می کردند ولی به جای تعامل با دولت روحانی ، فقط اعتراض و پس دادن مبلغ افطاری شروع شد.
    • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      4 0
      درود خدا بر شما حرف منطقی و متین