یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز مدیریت حوزه اصفهان

حوزه/ حال که مردم شریف ایران وظیفه شرعی و عقلی خود را به نحو احسنت انجام دادند، نوبت به نماینده منتخب می رسد که این فرصت خدمتگزاری را قدر بداند و با مد نظر قرار دادن خداوند متعال، آنچه در توان دارد را برای رفع مشکلات و چالشها به کاربندد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان طی بیانیه ای با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه پرشور ملت بزرگ ایران در انتخابات ۱۴۰۰ و لبیک به آرمانهای امام و انقلاب باعث سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی و مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که بار دیگر با حضور خود، مهر بطلان بر همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان زدند.

به فرموده امام خامنه ای حقا پیروز صحنه انتخابات، ملت شریف ایران است که با رای خود، در قلب میدان سیاسی کشور حاضر شدند و باعث امید به آینده در کشور و بی اثر کردن تبلیغات رسانه های معاند گردیدند.

حال که مردم شریف ایران وظیفه شرعی و عقلی خود را به نحو احسنت انجام دادند، نوبت به نماینده منتخب می رسد که این فرصت خدمتگزاری را قدر بداند و با مد نظر قرار دادن خداوند متعال، آنچه در توان دارد را برای رفع مشکلات و چالش ها به کاربندد.

حوزه علمیه استان اصفهان ضمن تبریک به ملت همیشه صحنه ایران اسلامی، توفیقات روز افزون برای رئیس جمهور منتخب در جهت خدمت هرچه بیشتر و پیشبرد اهداف انقلاب تا ایجاد تمدن نوین اسلامی را خواستار است. امید است با عنایت پروردگار و در ظل توجهات حضرت حجت ارواحنا له الفدا ایرانی سربلند، آباد، آزاد و نمونه ای از یک کشور انقلابی رقم بخورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha