پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
«مدرسه تبلیغ»

حوزه/ همزمان با میلاد پرنور هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا(ع)، آیین رونمایی از «مدرسه تبلیغ» در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «مدرسه تبلیغ» که به همت اداره کل تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است، به صورت رسمی کار خود را از اول تیرماه ۱۴۰۰ همزمان با روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی آغاز می کند.

این مدرسه با هدف تربیت مبلغ و توانمندسازی مبلغان فعال راه اندازی شده است و مخاطبین این مدرسه، مبلغان فعال، دانش آموختگان و کلیه طلاب هستند.

گفتنی است، مبلغانی که دوره های مرتبط را گذرانده اند با ارائه گواهی معتبر و ثبت نمره از گذراندن دوره معاف مستثنی شده و در دوره بعدی شرکت می کنند.

شایان ذکر است، کلیه طلابی که سال اول تحصیلی خود در حوزه را به اتمام رسانده اند نیز می توانند در مدرسه تبلیغ نام نویسی و شرکت کنند.

آیین رونمایی از «مدرسه تبلیغ» فردا ساعت ۸:۳۰ صبح همزمان با روز میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار و به صورت زنده از طریق لایو http://live.whc.ir/farhangi پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha