جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الماس نصر

حوزه/ معاون سیاسی بسیج اساتید کشور با بیان این که عمده ترین مشکل امروز کشور عدم کارآیی مدیران و کارگزاران است، گفت: این که امروز دشمنان و افراد دون صفتی چون بن سلمان به خود اجازه می دهند که دموکراسی در ایران را زیر سؤال ببرند، به دلیل ضعف مدیریت و عدم کارآیی مسئولان و مدیران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر الماس نصر، در نشست بصیرتی و پرسمان سیاسی انتخابات که با موضوع «روز سرنوشت با مؤلفه های مکتب حاج قاسم» در حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات لازم است و موجب حفظ نظام و کارآمدی آن می شود.

وی با بیان این که ما یک کارآمدی داریم و یک کارآیی، افزود: کارآمدی به ذات نظام، هویت نظام و آرمان ها و اصول نظام سیاسی برمی گردد و کارآیی به کارگزاران نظام سیاسی که مشکل امروز ما عدم کارآیی مسئولان است.

 معاون سیاسی بسیج اساتید کشور ادامه داد: متأسفانه امروز ضعف مدیریت و کار نکردن مسئولان و کارگزاران و همچنین تبلیغات سوء کشورهای غربی و رسانه ها و عوامل مزدور داخلی، تبدیل به این شده که کارآمدی نظام و انقلاب ضعیف است؛ در حالی که انقلاب آرمان هایی همچون استقلال و آزادی و تا حد ممکن عدالت را اجرایی کرده و کارآمدی نظام در اوج است.

وی با بیان این که عمده ترین مشکل امروز کشور عدم کارآیی مدیران و کارگزاران است، گفت: این که امروز دشمنان و افراد دون صفتی چون بن سلمان به خود اجازه می دهند که دموکراسی در ایران را زیر سؤال ببرند، به دلیل ضعف مدیریت و عدم کارآیی مسئولان و مدیران است.

آقای نصر تصریح کرد: ما در تحقق شعارها و آرمان ها موفق بودیم و کارآمدی نظام مثبت است و آنچه امروز باید حل شده و پاسخ داده شود عدم کارآیی کارگزاران است.

وی با بیان این که ناراحتی و دغدغه مردم از ضعف مدیریتی و کارآیی مسئولان بجاست، بیان داشت: اما با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدام بر نیامدن پای صندوق رأی قابل قبول نیست.

معاون سیاسی بسیج اساتید کشور با اشاره به مکتب حاج قاسم و توصیه مؤکد رهبری به این مکتب، خاطرنشان کرد: دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب به این دلیل است که حاج قاسم با دست خالی و بدون این که آموزش های مدرن ببیند در منطقه ایستاد و برای نظام و انقلاب اسلامی اقتدار ایجاد کرد.

وی در پایان با بیان این که مؤلفه های مکتب حاج قاسم بهترین الگو برای انتخابات از جهت دعوت و کار است، افزود: ما نیاز داریم مؤلفه های این مکتب در حوزه اجرا، فرهنگ و اقتصاد کشور عملیاتی شود و رمز موفقیت در این مسیر ولایتمداری است که حاج قاسم بسیار انقلابی و ولایتمدار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha