پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.


حضرت آیت الله نوری همدانی در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.


ایشان به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی اشاره کردند و توجه بیشتر به مشکلات معیشتی را خواستار شدند.


معظم له تأکید کردند: برای انجام برنامه‌های مناسب و مطلوب نیاز است جامعه هدف خود را به‌خوبی بشناسید و متناسب با نیازهای آنان برنامه‌ریزی کنید.


ایشان گفتند: برگزاری جلساتی با عموم طلاب همچنین با افرادی که سابقه خدمت‌رسانی دارند و این مسیر را پیموده‌اند و استفاده از نظرها و پیشنهادهای آنان می‌تواند در ارتقای فعالیت‌های شما مؤثر باشد.


حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تصریح کردند: خدمت به طلاب و روحانیون بسیار مهم است؛ لذا شما باید در مدیریت خود بسیار دقت کنید تا کسی از حقش محروم نشود و به کسی هم به ناحق مساعدت نشود.


در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در بخش‌های مسکن، صندوق قرض‌الحسنه، سلامت و بیمه ارائه کرد.


وی گفت: یکی از برنامه‌های جدید صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حذف ضامن برای پرداخت وام است؛ چراکه اعتقاد داریم اگر به وام گیرنده احترام بگذاریم و از او ضامن نخواهیم، وام گیرنده نیز تعهد بیشتری برای بازپرداخت وام خواهد داشت.


رئیس مرکز خدمات اجرای طرح هدفمندی خدمات را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مرکز خدمات دانست و افزود: در این طرح مقرر شده است که طلاب حوزه علمیه تا ۱۸ سال حمایت شوند و پس از آن اگر طلبه‌ای در مسیر استادی یا اجتهاد قرار گرفت و یا اینکه به روستا و یا شهری برای تبلیغ اعزام شد مورد حمایت قرار گیرد.


وی بیان کرد: دیدار با علما و بزرگان حوزه از برنامه‌های مرکز خدمات است تا از نظرها و پیشنهادهای ایشان برای ارتقای برنامه‌های مرکز خدمات استفاده کنیم.
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha