جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعوت چهره‎ به‎ چهره طلاب جهادی برای حضور مردم در انتخابات

حوزه/ مسئول قرارگاه طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان گفت: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری، قرارگاه طلاب حوزه همدان در حدود ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان توسط طلاب اجرایی شد.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی مسئول قرارگاه طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این قرارگاه در ایام انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری، قرارگاه طلاب حوزه همدان در حدود ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان توسط طلاب اجرایی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه در همه شهرستان‌های استان همدان حول محور حوزه علمیه بود، گفت: با حضور طلاب چندین جلسه توجیهی در راستای دریافت نتیجه بهتر برگزار شد و اهمیت مشارکت حداکثری و مساله انتخابات در این جلسات برای اعضا تبیین شد.

حجت الاسلام یوسفی افزود: حوزه کاری قرارگاه تنها مختص به طلاب نبود و این مجموعه از طریق ارتباط گیری با نهادهای دیگر از جمله بانوان و دانشجویان توانست از ظرفیت همه اقشار در جهت تبلیغ استفاده کند.

وی برگزاری دوره‌های روش تبلیغ چهره به چهره و بیان محتوای لازم در تبلیغ را اصلی‌ترین فعالیت‌های آموزشی قرارگاه عنوان کرد و اظهار داشت: در شهر همدان با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در ۲۵ نقطه از سطح شهر  از جمله در محلات و بوستان‌ها در مناسبت‌های مختلف و برگزاری مراسم‌هایی همانند نمازهای روزانه به امر تبلیغ چهره به چهره پرداخت شده است.

مسئول قرارگاه طلاب و روحانیون جبهه انقلاب اسلامی حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه روحانیون همدانی با حضور در بیش از ۱۰۰۰ روستا به صورت چهره به چهره به گفت‌وگو با ساکنین پرداختند، یادآور شد: در کنار طلاب طرح هجرت و مستقر، با اعزام مبلغ، مناطقی که روحانی در آن جا حضور نداشت را نیز تحت پوشش تبلیغی در ایام انتخابات قرار دادیم.

وی با اعلام برگزاری مراسم‌های تبیین‌گری در بیش از ۱۸۰ مسجد در شهر همدان، ابراز کرد: با دعوت از سخنرانان و فعالان سیاسی برتر کشوری برنامه‌های موفقی را توانستیم با استفاده از ظرفیت طلاب تشکیل دهیم و برگزار کنیم که با استقبال خوب مردم مواجه شدیم.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به حمایت‌های آیت الله موسوی اصفهانی از این قرارگاه، یادآور شد: مدیر حوزه علمیه استان نیز با حضور در چندین مسجد و جمع‌های مختلف به صورت جدی به تبیین اهمیت مشارکت حداکثری و دعوت مردم به پای صندوق رای پرداختند و به عنوان مشوق در کنار طلاب حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha