شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب «ایستاده در غبار» روایتی از جهادگران عرصه سلامت استان همدان، تالیف شد

حوزه/ معاون محتوایی مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) و نویسنده کتاب ایستاده در غبار گفت: این کتاب، روایتی است از تغسیل اموات کرونایی توسط جهادگران همدانی که توسط بنده به رشته تحریر درآمده است.

لیلاگودرزیان فرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از تالیف کتاب «ایستاده در غبار» خبر داد و گفت: این کتاب، روایتی است از تغسیل اموات کرونایی توسط جهادگران همدانی که توسط بنده به رشته تحریر درآمده است.

وی بیان داشت: تاکنون افتخار داشتم ۱۰ کتاب در حوزه ادبیات پایداری تالیف کنم که تعدادی از این کتاب‌ها به چاپ دوم و سوم رسیده است.

معاون محتوایی مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن در ادامه افزود: ‌اولین داستانم در حوزه جهادگران سلامت در اوایل فروردین ماه توسط نشر هاجر در کتاب «بیست منهای نوزده» که مجموعه خاطرات طلاب سراسر کشور درباره کرونا است به چاپ رسید و دومین کتاب در این عرصه به نام "ایستاده در غبار" که اولین کتاب استان همدان درباره جهادگران سلامت می باشد، منتشر شد.

وی با اشاره به هدف اصلی از تالیف این کتاب تصریح کرد: هدف از نوشتن کتاب «ایستاده در غبار» لبیک گفتن به امر مقام معظم رهبری در این خصوص که فرمودند کاش افرادی مانند شهید آوینی جهاد مقابله با کرونا را روایت کنند، بنده هم این کتاب را تقدیم میکنم به ایشان و همه سربازان گمنامی که دراین عرصه جهادکردند.

گودرزیان فرد گفت: این کتاب با زبانی ساده از سختی ها و موانع و مشکلات افرادی که در این عرصه وارد شده اند و به تغسیل اموات کرونایی پرداخته اند، می پردازد.

وی در ادامه به علت نامگذاری این کتاب اشاره و تاکید کرد: جهادگران عرصه سلامت، رزمندگان خط مقدم در این عرصه بودند و در محیط جهانی غبارآلود کرونایی که هرکسی جرات پانهادن در این کار و زار را نداشت با توکل برخدا و با مدد نیروی اعتقاد و ایمانی که داشتند ایستادند و به کمک هموطنان خود شتافتند و این کار عظیم را به نیابت از شهدا و علما انجام دادند.

معاون محتوایی مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن گفت: این کتاب به زودی توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نشر صریر به چاپ می رسد.

وی افزود: از آنجا که یک طلبه با یک قلم می تواند حماسه بیافریند و آثار ارزشمندی را خلق کند، حمایت از بانوان اهل قلم در حوزه‌های علمیه، میتواند باعث شود که آثار با ارزش و موثری در این عرصه خلق شود.

گودرزیان فرد، در پایان گفت: معرفی آثار تالیفی نویسندگان طلبه و حمایت در فروش این کتابها از سوی امورفرهنگی و پژوهشی مدیریت حوزه های علمیه در این مسیر می تواند موثر باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha