پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توزیع کتب درسی

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز توزیع کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۰حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رسول رازنهان، اظهار داشت: توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی عمومی سطح ۲ (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران را ۹۸ عنوان ذکر کرد و افزود: این کتاب‌ها در شمارگان ۲۰۸ هزار جلد تأمین گردیده و توزیع خواهد شد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر  ادامه داد: در سال تحصیلی جاری همچنین تعداد ۲۵ هزار جلد کتاب اقتضائی در ۶۹ عنوان به مدارس سطح ۲ ارسال خواهد شد.

وی تعداد کتاب‌های درسی مربوط به مقطع تحصیلی سطح ۳ (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران را که از سوی این مرکز نشر تهیه و چاپ شده است، ۱۳۹ عنوان برشمرد و خاطرنشان کرد: شمارگان این کتاب‌ها به ۸ هزار جلد می‌رسد.

رازنهان گفت: این کتاب‌ها بر اساس تقاضای مدارس حوزه‌های علمیه خواهران که از قبل به مرکز نشر هاجر اعلام شده بود، به چاپ رسیده است و به منظور توزیع در سطح واحدهای حوزوی خواهران به مدیریت‌های استانی ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha