جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی»

حوزه/ مرکز نشر هاجر در اقدامی جدید کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که توسط خانم زهره رحمانی به زبان اسپانیایی ترجمه شده به همت مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به زیور طبع آراسته شد.

این اثر به ترجمه مبحث نماز با شرح تفصیلی انواع نماز، واجبات و مستحبات نماز، شرایط زمان، لباس و مکان جهت ادای نماز براساس کتاب آموزش فقه حجت الاسلام محمدحسین فلاح زاده پرداخته است.

کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که آموزش نماز به عنوان کاربردی ترین مسئله فقهی را با ادبیاتی ساده و قابل فهم بیان کرده برای هر تازه مسلمان اسپانیایی زبان بسیار کاربردی است به گونه ای که به صورت روزانه با این مباحث سر و کار دارد.

مترجم کتاب خانم زهره رحمانی در توضیح چگونگی شکل گیری این موضوع برای ترجمه می گوید: موضوع آموزش نماز به زبان اسپانیایی برای اولین بار به عنوان موضوع پایان نامه سطح ۳ رشته فقه و اصول در مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه خواهران قم به تصویب رسید و به مدد الهی و حمایت های بی دریغ مسئولین و راهنمایی اساتید بزرگوار در جلسه دفاعیه به کسب نمره عالی نائل شد و برای نشر و استفاده بیشتر در قالب کتاب چاپ شد.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت https://hajarpub.ir یا فروشگاه مرکز نشر هاجر واقع در قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران واحد ۱۱۴ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha