جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شایان فر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر برخی از فعالیت های این مرکز را تشریح کرد و گفت: این مرکز تاکنون ۸۷۵ عنوان کتاب درسی و بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب غیردرسی را منتشر و تقدیم علاقه مندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  احمد شایان‌فر به برخی از فعالیت های مرکز نشر هاجر پرداخت و اظهار داشت: این مرکز تاکنون ۸۷۵ عنوان کتاب درسی با شمارگان ۲ میلیون و ۷۵۶ هزار  نسخه منتشر کرده است و انتشار بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب غیردرسی نیز از دیگر فعالیت های این مجموعه است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که تاکنون مرکز از چاپ ۱۷۰ عنوان اثر طلاب خواهر حمایت ویژه داشته است، ادامه داد: همچنین مرکز نشر هاجر در نمایشگاه های ملی، استانی و مدارس علمیه حضور فعال داشته و دارد که تعداد ۱۵۰ مورد از این نمایشگاه ها در سطح مدارس علمیه سراسر کشور برگزار شده است.

وی برگزاری بیش از ۱۰ مسابقه کتاب‌خوانی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه با رقمی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و عرضه بیش از  ۳۷۰۰  عنوان کتاب با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی کتاب نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ را از دیگر فعالیت های این مرکز عنوان کرد.

آقای شایان‌فر با بیان این که فروشگاهی در مجتمع ناشران قم با عرضه ۱۸۲۸ عنوان کتاب جهت فروش کتاب های زن و خانواده دایر شده است، خاطرنشان کرد: مرکز نشر هاجر از سال ۱۳۹۶ تا ابتدای مردادماه سال جاری تعداد ۶۲۰ اثر را از طلاب متقاضی نشر دریافت کرده است که پس از ارزیابی تفصیلی، تعداد ۲۸۴ اثر و ۱۳ طرح به شورای نشر راه یافتند.

وی به آثار مطرح شده در شورای نشر به تفکیک موضوع اشاره کرد و گفت: این آثار شامل ۷۷ اثر در موضوع زن و خانواده، ۴۲ اثر در موضوع داستان و ادبیات و کودک، ۲۵ اثر قرآنی، ۲۱ اثر با موضوع فقه و اصول، ۱۳ اثر با موضوع فلسفه و کلام و ۱۰۶ اثر نیز در دیگر موضوعات(اخلاق، مهدویت، تاریخ، سیره و ...) می شود.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، راه اندازی واحد مشاوره و حل مشکل و دغدغه طلاب جهت عدم آشنایی با قوانین و مقررات چاپ و نشر را از دیگر فعالیت های این مرکز دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha