شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 974364
۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
نسل صبر

حوزه/ مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده رمان «نسل صبر» را منتشر و در اختیار علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رمان «نسل صبر» به قلم خانم زینب سالمی فر توسط مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران منتشر شد.

این اثر، با اقتباس از برخی حوادث واقعی پیش آمده در زندگی یکی از زنان این سرزمین و آمیختن این وقایع با عنصر خیال، داستان زندگی زنی را طی سال‌های ۱۳۳۵ تا ۱۳۶۱ روایت می‌کند.

این زن قرار است با پسرعمویی که از کودکی به هم علاقه‌مند هستند ازدواج نماید ولی طی حوادثی مجبور می‌شود همسر دوم مردی زن و بچه دار شود؛ این اتفاق او را در مسیر جدیدی از زندگی قرار می دهد.

کتاب نسل صبر در ۲۳۰ صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه به قیمت ۴۴,۸۰۰ تومان در قطع رقعی چاپ و تقدیم علاقه مندان مطالعه داستان و رمان شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند با شماره ۳۱۰۱۵-۰۲۵ تماس برقرار کرده و یا به سایت مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir مراجعه کنند.

گفتنی است: مرکز نشر هاجر افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، گام های مفید و مؤثری برداشته و خود را برای تحقق اهداف والاتر و آینده ای درخشان آماده می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha