یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 990050
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
رونمایی

حوزه/ مراسم رونمایی از آثار جدید مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۰ با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران طی مراسمی از آثار جدید منتشر شده خود در سال ۱۴۰۰ رونمایی می کند.

بر اساس این گزارش: این مراسم، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر و برخی از معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود از ۳۱ عنوان کتاب جدید مرکز نشر هاجر رونمایی خواهد شد.

«مرکز نشر هاجر» وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله» و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، گام های مفید و مؤثری برداشته و خود را برای تحقق اهداف والاتر و آینده ای درخشان آماده کند.

فروشگاه مرکز نشر هاجر در شهر قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، واحد ۱۱۴ واقع شده و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، آثار مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند و یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ به صورت غیرحضوری کتاب های خود را تهیه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha