شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیون بسیجی استان برای دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح بصیرت آفرینی و نقش آفرینی بالایی داشتند که یکی از دلایل مشارکت بالای کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات به نسبت سایر استان‌ها همین حضور بصیرتمندانه روحانیون و طلاب بسیجی بوده است.

حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به وظایف سازمان بسیج طلاب اظهار کرد: قبل از هر چیز در مجموعه بسیج طلاب استان به دنبال ایجاد فضای همدلی میان روحانیون و طلاب هستیم.

وی در خصوص اقدامات این مجموعه در راستای ایجاد همدلی و فضای صمیمی یادآور شد: به همین منظور به صورت همیشگی از منازل روحانیون و طلاب استان در مناطق مختلف سرکشی کرده و مشکلات آنها را جویا می‌شویم.

حجت الاسلام علی‌زاده، با بیان اینکه توانایی خدمت به همه طلاب و روحانیون استان را نداریم اما این دست خالی بهانه‌ای نمی‌شود که به وظیفه ذاتی خود عمل نکنیم یادآور شد: در استان بیش از یک هزار نفر روحانی و طلبه داریم که سرکشی از آنها را یکی از اولویت‌های خود قرار داده‌ایم.

وی گفت: علاوه بر این برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای طلاب استان داریم اردوهای راهیان نور و برنامه‌های بصیرتی و اردوهای تفریحی و زیارتی از جمله این اقدامات هستند.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه به فعالیت‌های سازندگی و اشتغال‌زایی طلاب استان اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغالزایی پیگیر پرداخت وام و تسهیلات برای حرفه‌های مختلف از جمله زنبورداری، دامداری و تولید قارچ و همچنین گیاهان گلخانه‌ای هستیم.

حجت الاسلام علی‌زاده با بیان اینکه طلاب جوان در بحث ازدواج مشکلات زیادی دارند و باید توسط دستگاه‌های مختلف حمایت شوند یادآور شد: اهدای ۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های طلبه جوان از جمله برنامه‌های بسیج طلاب بوده است.

وی فعالیت‌های جهادی را جز برنامه‌های طلاب و روحانیون استان دانست و گفت: در سطح استان ۱۰ پایگاه مشتمل بر ۲ حوزه مقاومت خواهران و برادران داریم که در مناطق محروم استان و در برنامه های مختلف و در بحران‌ها وارد عمل می‌شوند و اقدامات گسترده برای کمک به مردم انجام می دهند.

حجت‌الاسلام علیزاده، به تعداد ۱۰ گروه جهادی فعال طلاب استان اشاره کرد و گفت: در زلزله سی‌سخت طلاب بسیجی و جهادی کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌آفرینی کردند که رضایت مردم شهر زلزله‌زده سی سخت از آنها بهترین پاداش است که در قبال این اقدامات داشته‌اند.

وی با اشاره به اقدامات بصیرتی روحانیون بسیجی استان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: روحانیون بسیجی استان برای دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح بصیرت آفرینی و نقش آفرینی بالایی داشتند که یکی از دلایل مشارکت بالای کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات به نسبت سایر استان‌ها همین حضور بصیرتمندانه روحانیون و طلاب بسیجی بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha