پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم بر لزوم تداوم حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان قم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست طی سخنانی درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ابراز داشت: طرح رونق تولید در استان نیاز به اصلاحات دارد که البته این طرح باید پس از انجام اصلاحات لازم انعکاس داده شود.

وی همچنین بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه از شرکت های دانش بنیان به عنوان شرکت های نوپا و مولد در جریان اشتغالزایی تأکید کرد و افزود: گزارش مطرح شده در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نشان دهنده آن است که هدفگذاری مناسبی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری انجام شده و خوشبختانه این بخش از برنامه زمان بندی خود جلوتر است.

استاندار قم گفت: در بخش کشاورزی استان نیز انصافاً فعالیت های خوبی صورت گرفته و البته پیشنهادهایی هم در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در این بخش مطرح است که باید در جمع بندی ها لحاظ شود.

وی با اشاره به این که نظارت ها باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تداوم داشته باشد، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه نشست امروز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه نظارتی اصلی بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نظارت دارد.

سرمست در ادامه ضمن ابراز رضایت از برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال جاری به «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» لازم است تا عملیاتی سازی این شعار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در عمل نشان داده شود.

وی همچنین از دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خواست تا توجه ویژه ای به انجام بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی استان بویژه در روزهای سه شنبه هر هفته داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha