یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اگر دولتمردان و مسئولان کار جهادی را در اولویت قرار دهند هیچ مشکلی در کشور چه مشکلات اقتصادی و چه فرهنگی و... نخواهیم داشت؛ بنابراین باید کار جهادی را در کشور نهادینه سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار داشت: در دیداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی با سران قوه قضائیه داشتند، ایشان از خدمات جهادی این قوه در راستای اجرای عدالت تمجید نمودند که این نشان می‌دهد عملکرد دستگاه قضا در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اگر هر مدیر و مسئولی در سمت خود با نگاهی جهادی به مسایل بنگرد و آنها را انجام دهد، هیچ مشکلی در کشور باقی نخواهد ماند، لذا اکنون کشور به شدت نیازمند نگاه و عمل جهادی است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند کارشان رنگ و بوی جهادی به خود بگیرد می‌توانند با استفاده از رهنمودهای دینی و اسلامی و نیز توجه به فرمایشات رهبری به هدف متعالی خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشت: بنابراین نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی یکی از ضروریات کنونی در بین مدیران است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: اگر دولتمردان و مسئولان کار جهادی را در اولویت قرار دهند هیچ مشکلی در کشور چه مشکلات اقتصادی و چه فرهنگی و... نخواهیم داشت، بنابراین باید کار جهادی را در کشور نهادینه سازی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha