پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تودیع

حوزه/ همایش بزرگداشت خدمات سه دهه خدمت صادقانه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، در همایش بزرگداشت خدمات سه دهه خدمت صادقانه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده امام جمعه فییروزآباد، اظهار کرد: فرهنگ ناب شیعی به همه ما این مطلب را القا می کند که به علم باید احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده در بین ائمه جمعه یک فرد عالم محسوب می شود، اضافه کرد: ۳۰ سال تلاش و مجاهدت مستمر این سید بزرگوار در قیر و کارزین، فراشبند، جهرم و فیروزاباد موجب شده ایشان مورد احترام باشند و علاوه بر آن، حیثیت سیادت و علمیت ایشان نیز مزیت دیگر ایشان است.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده از جمله افرادی هستند که مورد محبت ویژه مرحوم آیت الله شب زنده دار بودند و این نشان از حال معنوی و خشیت ایشان است، علاوه بر این، ولایت پذیری و تولی حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده یکی دیگر از ویژگی های ایشان است.

وی امام جمعه را پدر شهر دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم سعی می کنند به پدر معنوی خود مشکلات و مسائل را عرضه کنند و از او انتظار بزرگتری، سعه صدر، تولی نسبت به مقام عظمای ولایت، پیگیر بودن و همراهی با مردم و نظام اسلامی را دارند.

وی تصریح کرد: امام جمعه موفق امام جمعه ای است که بتواند اینگونه باشد و حجت الاسلام هاشمی زاده اینگونه بوده اند.

امام جمعه شیراز بیان کرد: ان‌شاءالله پس از اتمام فعالیت ایشان در جایگاه امامت جمعه، در جایگاه دیگری منشاء اثر خواهند بود و باید از ظرفیت های علمی و توانمندی های ائمه محترم جمعه ای که بازنشسته میشوند استفاده کرد.

به گزارش حوزه، طبق گفته حجت الاسلام حاجی پور مدیر نمایندگی ائمه جمعه استان فارس حجت الاسلام بشارت امام جمعه سابق میمند قرار است به عنوان امام جمعه جدید فیروزآباد معرفی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha