جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوی مهر

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با بیان اینکه تمام برنامه‌های دولت باید در جهت تسهیل امور مردم رقم خورد، گفت: مردم محوری، باید دستور و مشی اصلی دولت منتخب و شخص آقای رییسی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر اینکه رکن اصلی نظام اسلامی مردم هستند، اظهار داشت: امام و رهبری همواره با تکیه بر مردم، اهداف عالیه انقلاب را پیش برده و امروز نیز دولت منتخب باید توجه اصلی خود را به مردم معطوف کند.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های دولت باید در جهت تسهیل امور مردم رقم خورد، گفت: مردم محوری، باید دستور و مشی اصلی دولت منتخب و شخص آقای رئیسی باشد.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب باید توجه خاصی به نخبگان حوزه و دانشگاه داشته باشد، خاطر نشان کرد: مجموعه نخبگانی حوزه که در دو مجموعه «مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم» و «مجمع عمومی جامعه مدرسین» اجتماع دارند، به عنوان دو بال نخبگانی حوزه در کنار مجموعه نخبگانی دانشگاه‌ها می‌توانند با تولید فکر و ارائه ایده و طرح‌های مبسوط، دولت اسلامی را در پیشبرد اهداف خود یاری دهند.

دولت منتخب باید به نگرانی‌های مردم پایان دهد

وی افزود: فعالیت دولت اسلامی در این دوره فعالیتی شبانه روز بوده و این فعالیت نیازمند پشتیبانی فکری است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با بیان ویژگی‌های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مطرح کرد: با شناختی که از منتخب مردم داریم، این توقع از شخصیتی که در مکتب عملی و علمی آیت الله شهید بهشتی رشد یافته وجود دارد که جز چشم داشت به امداد الهی به احدی چشم ندوخته باشد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا امدادهای غیبی، کمک‌های الهی و الطاف خفیه امام زمان(عج) نظام اسلامی را یاری خواهد داد، گفت: شرط تمامی این مسائل آن است که با بسط عدالت در جامعه، پارتی بازی، تبعیض، قومی گرایی و سیاسی کاری را در جامعه از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به اینکه بوروکراسی غلط اداری موجب دلزدگی مردم خواهد شد، بر پایان دادن به نگرانی‌های مردم توسط دولت منتخب تاکید کرد و اظهار داشت: دولت اسلامی باید با ایجاد دفتر نمایندگی در هر استان، به جذب نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردم بپردازد و از کف میدان افراد پاک دست، خوش نام، خدمتگزار، جهادی و انقلابی را انتخاب کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مردم نیز باید با صبر به یاری دولت اسلامی بشتابند، یادآور شد: کارگران و کارخانه داران و تولیدکنندگانی که در ۸ سال دولت بی تدبیر و بی امید، سرخورده شده‌اند، باید بدانند این منفذی که نشاط ایجاد کرده و اکسیژن جدیدی به انقلاب دمید، موجب احیای مردم خواهد شد.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با بیان اینکه مردم باید دولت را از خود بدانند، گفت: مردم با بصیرت و فهیم ما نشان داده‌اند که نیازی به توصیه ندارند و این مسئولان هستند که باید به توصیه‌ها عمل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha