شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 966774
۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: متن استعفای خود را از نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های استان در دفتر کارش، گفت: در متن استعفای اینجانب که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام ، ذکر کردم که در مدت ۲۰ سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم ، همواره بر سه محور و اصل مهم «رضایت مردم ، وحدت و امر ولایت و رهبری» تاکید نموده و اهتمام داشته ام. 

وی بیان کرد: بنای اسلام متشکل از دو کلمه توحید و وحدت کلمه است که نبود هر کدام از آنها موجب صدمه دیدن اسلام خواهد شد و یکی از امتیازات استان سمنان وحدت است که این وحدت باید همواره حفظ شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای تحقق وعده‌های آیت الله رئیسی در مورد استان سمنان، راهکار و چاره‌ای جز وحدت نیست، گفت: بنای کار رئیس جمهور منتخب، استفاده از تمام نیروهای کارآمد است و خوشبختانه زمینه این امر در استان فراهم بوده از خداوند می‌خواهم با وحدت کلمه بتوانیم مردم را بیش از پیش امیدوار و راضی نگه داریم.

وی ادامه داد: از خداوند می خواهم با وحدت کلمه بتوانیم مردم را بیش از پیش امیدوار و راضی نگه داریم .

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود مشکلات به خوبی برگزار شد و از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران استان سمنان در امر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه سمنان بیان کرد: برگزاری انتخابات، یک عمل صالح است و از خداوند می خواهم این عمل صالح مجریان و دست اندرکاران را به خوبی قبول کند.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جهاتی کم نظیر بود ، چرا که تاکنون کشور ما انتخاباتی در شرایط کرونا را تجربه نکرده بود .

وی تصریح کرد: کرونا یک مشکل و دل نگرانی در انتخابات بود که به همراه برخی گلایه مندی‌های مردم، موجب دغدغه مندی مسئولان شده بود که می توانست به عنوان یک مشکل جدی در امر برگزاری انتخابات به شمار آید .

آیت الله شاهچراغی افزود: دشمنان خارجی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات سنگ تمام گذاشته بودند ، اما با وجود همه مشکلات ، این انتخابات به خوبی برگزار شد و این رخداد موفقیت‌آمیز نتیجه همگرایی و هماهنگی بین مسئولان استان و مردم است.

امام جمعه سمنان یادآور شد: وحدت ایجاد شده میان مردم و مسئولان در گذشته با این قوت و این چنین نبود که خوشبختانه در این دوره ، به خوبی به انجام رسید.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان سمنان وحدت کلمه ایجاد شده میان مسئولان استان و به ویژه استاندار با مردم ،نقش موثری در برگزاری خوب انتخابات داشته است.‌

وی تاکید کرد: از مردم و مسئولان استان انتظار دارم که وحدت ایجاد شده را تداوم بخشیده و ادامه دهند و آگاه باشند که بدون اتحاد ، همدلی و وحدت هیچ امری به فرجام نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: از فرمانداران استان سمنان انتظار دارم اهتمام خود را به رضایت مردم معطوف داشته و برای جلب رضایت مردم تلاش کنند ، چرا که رضایت مردم ، رضایت خداست و رضایت خداوند متعال ، بزرگترین نعمت است.

امام جمعه سمنان گفت: تا زمانی که اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مسئولیت دارم در خدمت آحاد مردم و مسئولان استان خواهم بود و تاکنون نیز با هیچ استانداری در طی سالیان گذشته درگیری و اصطکاک پیدا نکرده ام.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    6 0
    این رویه ستاد نماز جمعه در دوران ریاست جدید آن که پیشکسوتان را مجبور به استعفا و به نحوی برکناری محترمانه می کنند رویه صحیح و اخلاقی نیست تا جایی که خبر داریم در استان های دیگر هم طلبه های جوان را که جایگزین پیشکسوتان نمودند نتوانستند با مردم و جامعه ارتباط برقرار کنند و متاسفانه هر روز شاهد این استعفاهای تاسف آور هستیم
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 3
    مبروک ان شاءالله
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    0 1
    يتساءل بعض المستخدمين في بعض المواقع عن سبب الاستقالة؟