پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در دولت منتخب جدید شایسته سالاری را در بدنه اجرایی کشور تزریق می کند که باید همه اقشار ونخبگان رئیس جمهور را در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی همراهی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در دیدار با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه با حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: انصافا در دوره حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، دستگاه قضایی کشور، عملکرد قابل قبولی  داشت که مورد رضایت و خوشنودی رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

حجت الاسلام معبودی به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: روحیه انقلابی، تجارب ارزشمند، و مبارزه با فساد از ویژگی‌های برجسته رئیس جدید دستگاه قضایی است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین اژه ای شخصیتی قاطع و کاربلد بوده که توانسته روحیه مبارزه با فساد را در این سال‌ها در رسیدگی به پرونده های مختلف به خوبی اثبات نموده است.

حجت الاسلام معبودی همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی به خوبی مشاهده کردند که تبلیغات مسموم آنها هیچگاه بر روحیه این ملت بصیر ایران اسلامی اثر نخواهد گذاشت و مردم کشور ما به خوبی در ۲۸ خرداد جواب قاطعی به یاوه گویان دادند.

وی ادامه داد: هوشمندی و اعتقادی که مردم به نظام دارند، بسیاری از معادلات، طرح‌ها و تهدیدهای معاندان را خنثی کرد، چراکه بسیاری از تحلیلگران خارجی معتقد بودند انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، بسیار سرد خواهد بود، اما آن چیزی که در ٢٨ خرداد رخ داد، بسیار متفاوت از آن چیزی بود که معاندان تبلیغ می‌کردند، قطعا عنایات خدا به انقلاب اسلامی و سخنان رهبر انقلاب درباره انتخابات، در میزان مشارکت تاثیرگذار بود.

وی اظهار کرد: یکی از تاکیدات مهم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در زمان تبلیغات انتخاباتی و سخنرانی‌های بعد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توجه به نخبگان و شایستگان کشور و به کارگیری توانمندی این قشر برای توسعه و پیشرفت کشور است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در دولت منتخب جدید شایسته سالاری را در بدنه اجرایی کشور تزریق می کند که باید همه اقشار و نخبگان رئیس جمهور را در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی همراهی نمایند.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha