چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه خواهران به رئیس جدید دستگاه قضاء

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست دستگاه قضاء را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است:

حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای «دامت توفیقاته»

رییس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم و رحمه الله

انتصاب شایسته حضرت‌عالی را از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

حسن اداره قوه قضاییه که از راهبردی‌ترین نهادهای اسلامی کشور عزیزمان است همواره امید و اعتماد مردم به نظام مقدس اسلامی را در بر داشته است. سوابق درخشان حضرت‌عالی و تجربه‌های ارزشمند به‌دست آمده در سالیان متمادی آینده‌ای روشن را برای دستگاه قضایی نویدمی‌دهد تا با مدنظر قرار دادن سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، شاهد اجرای مطلوب عدالت و مبارزه بی‌شائبه با فساد باشیم.

امید آن می‌رود که با توکل بر خدا، تمسک به اهل‌بیت «علیهم السلام» و استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی، فاضل و صالح در ایجاد و گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، نظارت بر حُسن اجرای قوانین، پیش‌گیری از وقوع جرم و بالأخره مبارزه قاطع و مستمر با فساد و اِفساد، که از مسئولیت‌های عظیم و خطیر سکان‌دار دستگاه قضایی کشور است از این فرصت الهی بهره کامل برده و در بقاء نظام مبارک اسلامی و احیای خط حضرت امام خمینی«قدس الله نفسه الزکیه» و اجرای فرامین مقام معظم و معزز رهبری «مدظله العالی» نقش آفرین باشید.

حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور نیز با بهره‌گیری از سازمان های پژوهشی مرتبط با مسائل زن و خانواده و هزاران بانوی فاضل و فرهیخته، آماده نقش‌آفرینی و همکاری با آن قوه در راستای بسط عدالت و امنیت به ویژه در عرصه زن و خانواده است.

از درگاه الهی، استجابت ادعیه زاکیه امام عصر «اروحنا فداه» را برای حضرتعالی و همکاران محترم‌تان مسألت می‌نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha