یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نخعی پور

حوزه/ دومین رویداد کشوری رشد با حضور طلاب فعال در حوزه اردو داری و فعالیت‌های تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علیرضا نخعی، مسئول برگزاری رویداد رشد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه رویداد «رشد» به همت مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و با همکاری سازمان مدارس صدرا برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری این رویداد کشوری توانمند کردن طلاب و فعالان فرهنگی است که در همه‌سال‌های گذشته در حوزه اردو داری تجربه کسب کرده و فعال هستند.

حجت‌الاسلام نخعی افزود: این دوره صرفاً یک دوره آموزشی نیست بلکه یک رویداد سه مرحله ایست که در مرحله نخست آن تلاش می‌شود تا از مفهوم اردو کلیشه زدایی شود؛ بدین معنا که مخاطبان دریابند اردوها صرفاً نباید به یک مقوله‌ تفریحی و سیاحتی خلاصه شوند، بلکه اردوها یکی از مهم‌ترین ابزار تربیتی هستند که در اختیار مربیان قرار دارند و مربی می‌تواند به‌وسیله اردو بسیاری از راه‌ها و فرایندهای تربیتی را تحقق بخشد.

مسئول برگزاری رویداد رشد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سایر مراحل این رویداد، قرار است در پایان ایده‌ها و طرح‌های برگزیده درباره یک اردوی موفق و هدفمند در دستور کار برگزاری اردوها در آینده قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، رویداد کشوری رشد از یکشنبه ۱۳ تیرماه کار خود را در اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر کار خود را آغاز کرده و تا ۱۷ تیر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ورودی 93 IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    0 0
    چطور سر کلاسا بیداری بودی اقای ب. س