جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/  نشست شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی

حوزه/ معارفی گفت: انتقال تجربیات و تجربه نگاری ها بسیار مهم است؛ نباید از این موضوع غفلت شود؛ می بایست تجربیات سه دبیرخانه نمونه کشور در جشنواره علامه حلی در اختیار دبیرخانه سایر استان ها قرار گیرد تا باعث خیر و برکات زیادی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معارفی مدیرکل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی و مراسم تقدیر از دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره این جشنواره گفت: بحث یکسان سازی ارزیابی ها را مهم می دانم؛ باید به سمتی برویم که تتبع در مسائل روز را به عنوان بخش ویژه داشته باشیم.

وی افزود: باید پیگیر به کارگیری و حمایت برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره باشیم تا این عزیزان بتوانند نقش آفرینی کنند.

معارفی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از گروه ها کم رونق و برخی پررونق بوده اند؛ این عدم تعادل را باید در زمینه اجرایی مورد توجه و دقت قرار داد.

مدیرکل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: رشته و گرایش هایی داریم که آثار مختلفی در مورد آن ها به دبیرخانه می آید و در گروه های علمی مورد بررسی قرار داده می شوند؛ اگر گروه های جزئی تری تشکیل شود می تواند بر دقت ارزیابی ها بیافزاید.

وی افزود: انتقال تجربیات و تجربه نگاری ها بسیار مهم است؛ نباید از این موضوع غفلت شود؛ می بایست تجربیات سه دبیرخانه نمونه کشور در اختیار سایر دبیرخانه ها قرار گیرد تا باعث خیر و برکات زیادی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha