پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس نصیری فرد

حوزه/ حجت الاسلام نصیری فرد گفت: آیت الله العظمی حسینی شاهرودی متعلق به جهان تشیع است و تنها مختص استان و کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام عباس نصیری فرد، در همایش ملی نکوداشت آیت الله العظمی حاج سید محمود حسینی شاهرودی اظهار داشت: تبحر در فقه و اصول، زهد و تقوا، خدمات اجتماعی و سایر ویژگی های ابعاد شخصیتی آیت الله شاهرودی، مسئولیت ما را در برگزاری این همایش بسیار سنگین نمود.

دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی تصریح کرد: ایشان متعلق به جهان تشیع است و تنها مختص استان و کشور نیست.

وی افزود: این کنگره و همایش، قدر شناسی قریب به یک قرن تلاش علمی مجاهدانه از عالمی است که در سند ساواک ثبت شده که ساواک به علت حمایت ایشان از نهضت امام خمینی(ره)، تلاش میکند ایشان را از چشم مردم بیاندازند و موفق نمی شوند.

حجت الاسلام نصیری فرد خاطرنشان کرد: هدفگذاری داریم تا آثار علمی خود آیت الله شاهرودی و آثار پیرامون شخصیت ایشان را برای نخبگان دانشگاهی و مردم معرفی کنیم.

وی گفت: شاخصه های یک شخصیت در تراز آیت الله العظمی حاج سید محمود حسینی شاهرودی، برای طلاب و روحانیون و دانشگاهیان معرفی و تبیین خواهد شد.

دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی  افزود: تهیه و تولید ۱۵ عنوان کتاب در ۵۵ جلد یکی از اقدامات عملی پیرامون نکوداشت شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی است که انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳ همایش برای نکوداشت شخصیت این مرجع عالی قدر در سمنان، مشهد و قم برگزار خواهد شد، گفت: ۲ مستند تلویزیونی در باب شخصیت این مرجع عالی مقام و یک رمان و ۱۰ نمایشنامه رادیویی بر اساس زندگی ایشان توسط صدای مرکز سمنان، در دست تهیه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha