جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس جمهور منتخب مردم با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: نخستین موضوعی که در کشورمان مورد توجه باشد بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروهای ارزشمند جوان است و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، که در دفتر  معظم له در قم برگزار شد، با تبریک انتخاب وی به ریاست جمهوری اظهار داشتند: ملت ایران امروز، شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و امید است در دوره شما مشکلات تا جایی که ممکن است کاسته و برطرف شود

ایشان افزودند: زید شحام از اصحاب امام صادق(ع) به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد و محضر امام صادق(ع) حضور پیدا کرد، امام(ع) فرمودند از اینکه شنیدم شما مسئولیت را به دست گرفتید خوشحال شدم، ولی موضوعی که مرا ناراحت کرد می ترسم از عهده این مسئولیت بر نیایید. امید است که با انتخاب شما بتوانید کشور را سرو سامان دهید.

 استاد خارج فقه حوزه علمیه با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت اقشار مختلف جامعه برای رفع مشکلات کشور بیان کردند: مسئولیت بسیار سنگین است و خدا باید به شما کمک کند، نخستین موضوعی که در کشورمان مورد توجه باشد بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروهای ارزشمند جوان است و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کردند.

 معظم له عنوان کردند: موضوع کشاورزی در کشورمان دارای اهمیت زیادی است چون در نظام بشر همه به کشاورزی وابسته هستند و باید مشکلات کشاورزان مورد توجه قرار بگیرد. همچنین طبقات فرهنگیان و تجار نیز باید مورد اعتنا باشند.

 حضرت آیت الله  علوی گرگانی خاطرنشان کردند: حُسن عمل شما در قوه قضائیه سبب زنده شدن امیدها شد و عملکرد مناسب تان در قوه قضاییه قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha