یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر / نشست خبری مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س)

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) حوزه علمیه از آغاز ثبت نام دوره تخصصی تبلیغ در هشت رشته تخصصی در دو بخش برادران و خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مؤسسه مبارک تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از داوطلبان آموزش دوره تخصصی تبلیغ در هشت رشته تخصصی ثبت نام به عمل می آورد.

وی ادامه داد: در این دوره داوطلبان طی ۲۴ ماه در رشته های تخصصی از جمله؛ «فن خطابه»، «اصول مشاوره»، «سواد رسانه»، «روش کلاسداری»، «عقاید»، «نقدتصوف»، «تاریخ شیعه» و «مهارت های تبلیغی» به صورت تئوری، علمی و عملیاتی به صورت اعزام مبلغ تبلیغی توانمند و مهارت های لازم را کسب خواهند کرد.

حجت الاسلام معنوی به شرایط لازم برای فعالیت علاقه مندان اشاره کرد و افزود: داشتن پرونده مرکز مدیریت، اتمام پایه هفتم، سابقه تبلیغ، قبولی در مصاحبه شفاهی و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط برادران و مدرک دیپلم(کلاسیک یا حوزوی) قبولی در مصاحبه شفاهی و حداکثر سن ۳۵ سالگی از شرایط خواهران برای حضور در این دوره است.

وی با اشاره به نشانی اینترنتی WWW.DARALZAHRA.IR گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به این نشانی اینترنتی مراجعه کنند و آغاز کلاس ها پس از دهه دوم محرم الحرام خواهد بود.

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) با بیان اینکه حضور در این دوره ها به صورت خانوادگی میسّر خواهد بود گفت: از آنجا که شاید زوجین برای انجام امور تبلیغی اهتمام داشته باشند، مؤسسه برای سهولت و تسهیل گری این امر اقدام به راه اندازی مهد قرآن کریم ویژه خردسالان نموده است، تا خانواده های معظم طلابی که علاقه مند به گذراندن این دوره می باشند با دغدغه کمتری نسبت به این مهم اقدام کنند.

حجت الاسلام معنوی، حمایت حضور اساتید ممحض و خُبره در طول دوره را از دیگر ویژگی های برجسته این مؤسسه آموزشی و تبلیغی عنوان کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha