چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین

حوزه / مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: مدرسه صالحیه از نظر علمی جایگاه بسیار رفیعی داشته و از جمله  دانش آموختگان این مدرسه می‌توان به سید جمال‌الدین اسدآبادی، میرزای شیرازی و سید اشرف‌الدین حسینی (نسیم شمال) اشاره کرد که شما طلاب این مرکز معنوی وارزشمند باید رهرو راه این بزرگان باشید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس سعید انبارلویی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین، صبح امروز در نشست صمیمانه جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: مدرسه صالحیه قزوین یکی از بزرگترین مدارس علمیه در کشور محسوب شده و از عظیم‌ترین مدارس فلسفی به‌شمار رفته و بسیاری از علما و فضلا از این مرکز معنوی مدارج علمی خود را طی نمودند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: این مدرسه یکی از مدارس بی نظیر و قدیمی در کشور محسوب میشود و ساخت این مدرسه و معماری کار شده آن در کشور مثال زدنی است و مدرسه صالحیه در زمان تاسیس خود بزرگ ترین مدرسه ایران بوده ودر زمان گذشته نیز مدرسه ای به این وسعت وجود نداشته است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: مدرسه صالحیه از نظر علمی جایگاه بسیار رفیعی داشته و از جمله دانش آموختگان این مدرسه می‌توان به سید جمال‌الدین اسدآبادی، میرزای شیرازی و سید اشرف‌الدین حسینی (نسیم شمال) اشاره کرد که شما طلاب این مرکز معنوی وارزشمند باید رهرو راه این بزرگان باشید.

وی اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین از حوزه های ریشه دار و قدیمی در طول تاریخ بوده و شناساندن و معرفی آن به مردم و طلاب جوان ضروری است.

مهندس انبارلویی همچنین به آمادگی شبکه استانی مرکز قزوین در بهره گیری از ایده ها و نظرات تهیه کنندگان در برنامه های مختلف معارفی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بیان کرد: شبکه استانی مرکز قزوین این آمادگی را دارد که بتواند از پیشنهادات شما طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه در تهیه و پخش برنامه ها به خوبی استفاده و به مرحله اجرایی در آورد.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران برای رسانه ملی به ویژه شبکه استانی یک سرمایه و یک ظرفیت بزرگی محسوب شده و می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل یک اتاق فکر برای برنامه‌های مختلف سیما، برنامه‌هایی مخاطب پسند را تقدیم بینندگان کنیم.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: باید همه اقشار و دلسوزان برای همراهمی و کمک به رئیس جمهور منتخب در رفع موانع و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همراه و پیشگام باشیم.

نشست مدیر کل صدا و سیمای قزوین با طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه

نشست مدیر کل صدا و سیمای قزوین با طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha