پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کسب لوح افتخار بین المللی طراحی و نقاشی توسط طلبه کرمانشاهی

حوزه/ آقای امیر موسی زاده گفت: به لطف اهل بیت(ع) توانستم در مسابقات بین المللی یونسکو طراحی و نقاشی با موضوع رسم و رسومات، مراسم تشییع مبارک شهدا را به معرض تصویر قرار دهم و دارای کسب مقام بین المللی در این رابطه شوم.

امیر موسی زاده، طلبه هنرمند کرمانشاهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در خصوص کسب لوح افتخار بین المللی طراحی و نقاشی در مسابقات بین المللی یونسکو، گفت: به لطف اهل بیت(علیهم السلام) در مسابقات بین المللی یونسکو طراحی و نقاشی با موضوع رسم و رسومات توانستم، مراسم تشییع مبارک شهدا را به معرض تصویر قرار دهم و دارای کسب مقام بین المللی در این رابطه شوم.

وی در این خصوص اظهارداشت: امروز که دشمنان قسم خورده به دنبال تاراج و غارت فرهنگی ما با پشتوانه اسلام و مکتب حیاتبخش تشیع هستند؛ به همین دلیل، خدمت در عرصه هنر، حراست از میراث ماندگار ماست.

این طلبه هنرمند کرمانشاهی، در ادمه افزود: سابقه هنری-فرهنگی من، حدود ۱۸ سال و سابقه همکاری با هئیت رزمندگان، ارگان های انقلابی، شهرداری، اداره ارشاد، بسیج، آموزش پرورش را دارم.

وی در پایان گفت: به لطف خدا در مسابقات بین المللی، کشوری، استانی و شهرستانی دارای کسب مقامات و لوح افتخاراتی هستم که در موضوعات نقاشی «طراحی، گواش، قلم فلزی، مدادرنگی وآبرنگ» کتاب خوانی، مسابقات ادبی، تئاتر، نمایش ، سفالگری و هنرهای تجسمی بوده است.

کسب لوح افتخار بین المللی طراحی و نقاشی توسط طلبه کرمانشاهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد دادجو IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    ضمن عرض تبریک به ساحت آقا امام زمان آرزوی موفقیت برای ایشان که از طلاب اخلاقی و هنرمندی که همواره در حیطه هنر اسلامی کار کرده اند.تبریک به تمام طلاب کرمانشاه