جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صافی

حوزه/ حضرت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی گفتند: دستگاه قضا برای حل مشکل بدهکاران به ویژه بدهکاران بانکی که واقعاً توان مالی ندارند، تدبیر جدّی بیندیشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای که در بیت این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با سنگین خواندن مسئولیت دستگاه قضا گفتند: قضاوت شأن حضرت علی (ع) بوده و ان‌شاءالله شما هم باید با اقتدا به ایشان در این مسیر حرکت کنید.

ایشان  اظهار داشتند: قوه قضائیه باید به نحوی عمل کند که بدهکاران و کسانی که واقعاً در عسر هستند حبس نشوند و شرایطی فراهم شود که با آسایش بتوانند دین خود را ادا کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت امر قضا و دشواری‌های آن اظهارداشتند: قضاوت از اموری است که دقت زیادی می‌طلبد و قضات باید مراقبت کنند تبعیض در دستگاه قضایی اتفاق نیفتد که الحمدلله در جمهوری اسلامی تاکنون چنین بوده و از این به بعد هم باید روند قضایی عادلانه و به دور از تبعید پیش رود.

ایشان با تقدیر  از رویکرد دستگاه قضا در خصوص بدهکاران مهریه گفتند:  برای حل مشکل بدهکاران مهریه کارهای خوبی شده تا افراد به دلیل بدهی مهریه به زندان نروند.

حضرت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی افزودند: دستگاه قضا برای حل مشکل بدهکاران به ویژه بدهکاران بانکی که واقعاً توان مالی ندارند نیز تدبیر جدی بیندیشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha