جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 968840
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
شاعرانه

حوزه/ چهارمین کنگره ضیافت شاعرانه غدیر، با حضور جمعی از اندیشمندان، شاعران آئینی و غدیریان فرهیخته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد حسن شریعت موسوی، دبیر کنگره ضیافت شاعرانه غدیر، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز سه دوره کنگره ضیافت شاعرانه غدیر در سال‌های گذشته و استقبال بی‌نظیر شاعران فرهیخته بنا داریم، جشنی دوباره در راستای تعظیم عیدُالله الاکبر در نصف‌ جهان با موضوع پیگیری خطابه حضرت پیامبر اکرم(ص) در عید غدیر خم و تجدید بیعت با مقام منیع ولایت حضرت علی(ع) برپا کنیم.

وی با تاکید بر این که  شاعران گرامی آثار خود را در گروه واتس‌آپی ضیافت شاعرانه غدیر ارسال کنند، گفت: ضمن تقدیم احترام به تمامی ادبا و شعرای گرانقدر، در مراسم اختتامیه کنگره از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر کنگره ضیافت شاعرانه غدیر تصریح کرد: آثاری که بعد از مهلت مقرر ارسال شود در کنگره شرکت داده نخواهد شد، مهلت ارسال آثار به کنگره تا پایان روز سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ مطابق با ۱۶ ذی‌حجه۱۴۴۲ می‌باشد.

وی یادآور شد: متقاضیان می توانند آثار خود را به این شماره ۰۹۱۲۷۴۹۹۶۵۰ در واتس‌آپ ارسال نمایند.

حجت الاسلام شریعت موسوی در پایان عنوان کرد: زمان برگزاری کنگره شنبه ۲۰ ذیحجه ۱۴۴۲ مطابق با ۹ مرداد ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت(ع) واقع در خیابان نشاط- اول خیابان فرشادی خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha