جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 969000
۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تبریز

حوزه / معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری طرح نذر قربانی با هدف توزیع نذورات مردمی در عید قربان بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، یونس فاتح معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «نذر قربانی» اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد سطح استان و ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در محلات آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی خیران و نیکوکاران در روز عید قربان جهت توزیع بین نیازمندان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: طرح نذر قربانی با شعار «قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببریم» با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند تحت حمایت برگزار می شود.

وی به برپایی محل‌های ذبح دام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرده و گفت: برای حمل و نگهداری گوشت قربانی به صورت سالم و تازه، سردخانه و خودرو یخچال دار پیش بینی شده است.

فاتح به شیوه مشارکت مردمی در طرح نذر قربانی نیز اشاره کرده و گفت: خیران نیک اندیش می‌توانند با واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #۰۴۱* ۸۸۷۷* در این خیر کثیر سهیم شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha