سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ثبت نام و پذیرش حوزه علمیه خدیجة الکبری (س) بندرعباس ویژه مقطع سیکل (اتمام پایه هشتم)

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: ثبت نام و پذیرش برای این مقطع برای اولین سال بوده و به یاری الهی کلاس های این مقطع سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

خانم معصومه ترکان، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، از موافقت با تاسیس مدرسه خدیجة الکبری(س) ویژه مقطع سیکل خبر داده و تصریح کرد: علاوه بر شرایط عمومی، رضایت پدر یا همسر یا سرپرست قانونی، دارا بودن حداکثر  ۱۷سال سن (متولدین سال  ۱۳۸۲و پس از آن)، داشتن گواهینامه اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه با حداقل معدل کل ۱۵، سکونت داوطلب با همسر یا والدین یا جد پدری و مادری و سرپرست قانونی در شهرستان دارای مدرسه علمیه، موفقیت در تمامی مراحل گزینش از شرایط اختصاصی پذیرش می باشد.

وی ادامه داد: طول مدت تحصیل و تعداد واحدها در مقطع عمومی (ویژه دارندگان اتمام پایه هشتم) بدون احتساب مرخصی، ۷ تا ۹ سال با ۲۶۶ واحد درسی است و اولین سال تحصیل (نیمسال اول و دوم) پذیرفته شدگان، دوره آزمایشی است و در صورتی که داوطلبان، صلاحیت های علمی، اخلاقی، رفتاری و انضباطی لازم را کسب نکنند، پذیرش آنان قطعی نشده و از ادامه تحصیل محروم می شوند.

ترکان، در پایان یادآور شد: ثبت نام  اینترنتی این مقطع فقط از طریق مدیریت حوزه علمیه هرمزگان امکان پذیر بوده و متقاضیان در اولین فرصت از طریق شماره ۰۹۰۳۵۰۰۵۸۰۴  می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ازیتا AE ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام من متولد ۱۳۵۳ هستم و لیسانس مترجم انگلیسی و علاقمند به فراگیری احکام و تحصیلات حوزوی هستم.لطعا مرا راهنمایی بفرمائید.