پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد کاروند

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: برای برگزاری طرح «نشاط معنوی» و دیگر برنامه‌های فرهنگی در کردستان ۶ امامزاده و بقعه مبارکه در سطح استان انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سخنانی اظهارداشت: با آغاز فصل تابستان و نیز زمان اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان برنامه‌های فرهنگی بسیاری برای این ایام در دستور کار دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: بنابراین با برنامه‌ریزی ‌های صورت گرفته، برای برگزاری طرح «نشاط معنوی» و دیگر برنامه‌های فرهنگی در کردستان ۶ امامزاده و بقعه مبارکه در سطح استان انتخاب شده است.

حجت الاسلام کاروند در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در اجرای طرح نشاط معنوی اهداف عالیه و مهمی دنبال می‌شود که مهمترین این اهداف را می‌توان ترویج و آشناسازی بیشتر جوانان و نوجوانان با شئونات و معارف دینی دانست.

وی به برگزاری کلاس‌های مهارت‌افزایی برای دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در بقاع و امامزادگان شاخص و مشخص شده در شهرستان‌های بیجار، قروه، و سنندج برگزار می‌گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: برگزاری طرح نشاط معنوی در تابستان امسال با توجه به شیوع کرونا به دو صورت حضوری و مجازی برگزاری می‌گردد و این تصمیم‌گیری صرفا برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان و شرکت کنندگان در این طرح است.

حجت الاسلام کاروند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور در طرح نشاط معنوی می‌توانند با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی بقاع مورد نظر ثبت نام نمایند تا از برنامه‌های متنوع این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha