دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل، روزعرفه، را روز دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال دانست وگفت: خداوند در این روز درهای مغفرت و رحمت خود را به روی بندگانش باز می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، امروز در جلسه ستای احیای امربه معروف ونهی از منکر آران و بیدگل، ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع) و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به اعمال و فضیلت خاص روز عرفه به همراه دعای عرفه اشاره کرد و گفت: روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره مندی هرچه بهتر از برکات الهی آماده است.

امام جمعه آران و بیدگل، روز عرفه، را روز دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال دانست و گفت: خداوند در این روز درهای مغفرت و رحمت خود را به روی بندگانش باز می کند.

وی، افزود: یکی از اعمالی که در این روز وارده شده زیارات امام حسین(ع) است؛ بطوری که بر اساس روایات، خداوند در این روز اول به زائرین امام حسین(ع) نگاه می کند.

امام جمعه آران و بیدگل، با اشاره به غافل نشدن از برگزاری دعای عرفه با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی اظهار داشت: اگر امکان برگزاری مراسم دعای عرفه به خاطر شرایط  خاص کرونایی فراهم نبود مجالس به صورت خصوصی در منازل برگزار شود.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به برگزاری مناسبت های ماه ذی الحجه و محرم الحرام گفت: مَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ، توجه قلبی در این ایام بسیار مهم است چرا که اگر توجه قلبی نباشد ثمری نخواهد داشت.

وی، با اشاره به ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات گردشگری و گرانی گفت: رفع مشکلات گردشگری، فساد در بازار و... نیازمند کار جهادی و یک انقلاب درونی است.

"عرفه" روز دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال است

"عرفه" روز دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha