جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل در پی درگذشت حاج علی اکبرکریم پناه پدر شهیدان والا مقام داود و مجید کریم پناه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در پی درگذشت حاج علی اکبر کریم پناه پدر شهیدان والا مقام داود و مجید کریم پناه، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام سلیمانی بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم شهیدان کریم پناه

سلام علیکم

خبر درگذشت حاج علی اکبر کریم پناه پدر بزرگوار شهیدان والا مقام داود و مجید کریم پناه، موجب تأسف و تأثر گردید.

بی شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه های قرآنی و تعالی اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام برای همیشه ماندگار بوده و در پرورش نسل های تاریخ ساز و پیشرو در دفاع از آرمان ها و ارزش های دینی، انقلابی و ملی موثر است.

بی تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‌ خویش به خاطر امنیت، حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی گذشتند.

والدین شهدا به ویژه این پدر عزیز در لحظه لحظه‌های زندگی با برکتش همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده و هم اکنون، روح آن پدر، پس از مدت‌ها فراق در روز عید قربان، عید عبودیت و بندگی به اعلی علین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم ولایتمدار شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل، خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده محترم آن فقید سعید، تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha