پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رونمایی

حوزه/در مراسمی از پروژه بزرگ قرآنی آوای معرفت مشتمل بر ترتیل خوانی کل قرآن به شکل تند خوانی همراه با آواهای ایرانی-فارسی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از پروژه بزرگ قرآنی آوای معرفت مشتمل بر ترتیل خوانی کل قرآن کریم به شکل تند خوانی همراه با ملودی و آواهای ایرانی-فارسی برای اولین بار در کشور به همت موسسه معرفت و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه قم و آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. همچنین از چند تن از قاریان برجسته استان توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، مراحل تولید این کار نزدیک به ۴۴۰ ساعت ضبط استودیویی با میانگین۲ تا ۴ ساعت در روز بدون وقفه طی ۳ماه انجام شده و با احتساب زمان ویرایش، کارشناسی و تنظیم، حدود ۱۱۰۰ ساعت زمان صرف شده است، همچنین قرار است اپلیکیشن کاربردی آوای معرفت به زودی با خدمات ارزنده دیگری از جمله داستان ها و قصه های قرآنی، تفسیرهای کوچک قرآنی، ادعیه قرآنی و زیارات به صورت رایگان برای عامه مردم عرضه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha