جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: همه مردم ما در این مدت ایام کرونایی، زحمات بسیاری کشیدند ، اما کادر درمان زحماتشان مضاعف بود و شبانه روز در بیمارستانها برای سلامتی مردم عزیز ما تلاش کردند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان پایگاه دوم شکاری تبریز، گفت: همه مردم ما در این مدت ایام کرونایی، زحمات فراوانی کشیدند، اما کادر درمان زحماتشان مضاعف بود و شبانه روز در بیمارستانها برای سلامتی مردم عزیز ما تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد زیادی از کادر درمان در سطح کشور به رحمت الهی پیوستند، افزود: ما خدمات شما عزیزان را ارج می نهیم، از مردم عزیزمان هم که در این مدت نهایت کمک و همکاری را انجام دادند صمیمانه سپاسگزاریم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: اگر نبود کمک های مردم، معلوم نبود نیازمندان و کسانی که گرفتار کرونا شدند چه می کردند، چون دولت به تنهایی نمی توانست کاری بکند، اینک می بینیم تمامی خیرین و موسسات خیریه به میدان آمدند و خداوند به پول خیرین برکت داده است و آن را چندین برابر می کند تا پول خود را در این مسیر خرج کنند.

در ابتدای مراسم، امیر سرتیپ دوم رسولی، فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، گفت: کادر درمان در نیروهای مسلح وظایف ویژه ای داشتند چرا که باید نیروهای رزمی ما در آمادگی کامل باشند و توان دفاعی ما تحت هیچ شرایطی تقلیل پیدا نمی کند ، این مهم با زحمات شما کادر درمان میسر میشود.

در پایان مراسم از تعدادی از کادر درمان بیمارستان پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    درود بر مردم پر مهر تبریز __امامش با صفا آن مرد شب خیز __ درون قلبمان است جای آنان ___ببوسم خاک زیر پای آنان _