شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری گفت: طلاب و روحانیت خوزستان سد محکمی در برابر تهاجم فکری دشمنان بوده و بحمدالله در مبارزه با فرق ضاله کوتاهی نکرده و حقی که بر گردنش بوده را به نحو احسن ادا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آیین عمامه گذاری ۹ نفر از طلاب مدارس علمیه اهواز، که در مدرسه علمیه الغدیر برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: مدرسه علمیه الغدیر که زیر نظر مدیریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری اداره می‌شود، یکی از مدارس علمیه ممتاز و موفق استان خوزستان بوده و تمامی استاندارهایی که باید یک مدرسه علمیه داشته باشد را دارا است.

وی افزود: همچنین از حجت‌الاسلام سلامت نژاد که به دعوت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری لبیک گفته و مدیریت این مدرسه را به عهده‌دارند بابت مدیریت خوب و شایسته‌ی این مدرسه تشکر می‌کنم.

آیت‌الله موسوی جزایری، تصریح کرد: مدارس علمیه اردوگاه امام زمان بوده و اگر این مدارس علمیه  در استان خوزستان وجود نداشت، دشمنان اسلام، دنیا و آخرت مردم خوزستان را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

وی افزود: دشمنان در پی ایجاد ناامنی برای مردم خوزستان هستند و این استان برای مبارزه با دشمنان فکری و اعتقادی، نیازمند یک سپاه قوی بود که این سپاه به‌وسیله‌ی مدارس علمیه تأمین شده است.

وی در ادامه گفت: طلاب و روحانیت خوزستان سد محکمی در برابر تهاجم فکری دشمنان بوده و بحمدالله  در مبارزه با فرق ضاله کوتاهی نکرده و حقی که بر گردنش بوده را به نحو احسن ادا کرده که امیدواریم خداوند به همگی جزای خیر دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، عنوان داشت: دشمنان تابه‌حال از ما شکست‌خورده‌اند و ما بحمدالله اوضاع را تحت کنترل داریم ولی درعین‌حال برای آینده باید مواظب باشیم و مدارس علمیه باید در حالت آماده‌باش باشند و اجاره‌ی عرض‌اندام به دشمن ندهند و تا آخرین قطره‌ی خون از ولایت امیرالمؤمنین(ع) دفاع کنند؛ چراکه دشمن دست‌بردار نیست و کوتاه نمی‌آید ما نیز کوتاه نمی آبیم.

وی اذعان داشت: همه بدانند که باوجود تمامی دشمنی دشمنان اسلام سرانجام حق پیروز است و ما بر حق هستیم چراکه ولایت امیرالمؤمنین(ع) بر حق است.

آیت‌الله موسوی جزایری، در ادامه با اشاره به وضعیت کرونایی استان خوزستان بیان داشت: کرونا در حال شدت گرفتن نه‌تنها در ایران بلکه در کل جهان است و اوضاع فعلی بسیار خطرناک بوده و خطر جدی است؛ ازاین‌رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر همگان واجب است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت همگان به حضور در اجتماع مردم اهواز که فردا شب مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ساعت ۲۱، در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، گفت:  جتماعی تحت اشراف نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، استاندار، نمایندگان خبرگان رهبری و عشایر استان تدارک دیده‌شده که هدف از آن اولاً جشن عید غدیر و عرض ارادت به ساحت امیرالمؤمنین(ع)، ثانیاً اظهار ولایت مداری مردم خوزستان در مقابل دشمنان و ثالثاً اعلام حمایت از رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان گفت: از همه‌ی روحانیت، طلاب و تمامی مردم اهواز تقاضا دارم نه‌تنها خودشان در این اجتماع شرکت کنند بلکه خانواده، فامیل، دوستان و آشنایان خود را برای شرکت در این مراسم دعوت کنند و هر که را که بتوانند به همراه خود برای شرکت در این اجتماع بیاورند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    هدف دشمن روحانیت نیست ، حتی اعلام کردند خواستار براندازی نظام نیستند بلکه هدف راهبرد اساسی آنها ، دین زدایی از مردم است حالا به هر وسیله ممکن از تحریم گرفته تا ...... ، مدیران نا کار آمد و..... نتیجه ی به وضوح میتوان گسترش آن را در جامعه دید
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      ولی به نظرم هدف اصلی اونها همین موضوعه! قصد اصلی دشمن، تخریب چهره روحانیت اصیله