جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 970632
۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
یادداشت

حوزه/ ما مجرمیم، تروریستیم، محکوم به مرگیم، فقط و فقط برای اینکه محب عادل ترین و کامل ترین مخلوق خداییم که زمین افتخار قدم هایش را داشته «علی»!

خبرگزاری حوزه | چقدر جای علی خالی ست؛ هرچه رسم و رسوم جاهلی بود برگشته! در میان همه جانداران، از همه ارزان‌تر، قیمت آدمیزاد است! در شرق آسیا، کافی ست مسلمان باشی تا در آتش قهر و غضب بسوزاننت! غرب عالم، مجهز است به اتاق فکر ضد مسلمانی و ضد اسلامی و غده سرطانی همچون داعش می اندازند به جان ات تا بگیرند جان و مال و ناموس ات!

در جنوب آسیا، کافی ست گاو را مخلوق خدا ببینی و نه خالق خود، مثل همان گاو از روی استخوان هایت رد میشوند و دنیا صدای شکستن استخوان هایت را میشنود ولی دم نمیزند!

کافی ست حکومتی داشته باشی از جنس حکومت علی، جوری با پادگان های نظامی محاصره ات میکنند که به مثال گربه ای میمانی در محاصره سگ ها، ولی تو گربه ای هستی که اکنون شیر شده!!

کافی ست مسلمان باشی و حب علی در دل ات باشد چنان بغضی ازت در سینه می پرورانند که حتی در سینه شتری که دارد به قتلگاه کشانده میشود تا نهر شود هم نیست! قلبشان پر از کینه شتری ولی مغزشان اندازه فندق! این کلام اولیاء خداست که میفرماید « الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء» و کلام حضرت ماه که میفرماید اینها احمق هایی هستند، درجه یک!

مخلص کلام؛ ما مجرمیم، تروریستیم، محکوم به مرگیم، فقط و فقط برای اینکه محب عادل ترین و کامل ترین مخلوق خداییم که زمین افتخار قدم هایش را داشته «علی»!

کجایی «رسول مهربانی‌ها» تا دوباره دست «علی» را بالا ببری؟ کجایی «محمد(ص)» تا دوباره به جلورفته‌ها بگویی برگردند و به عقب‌مانده‌ها بگویی جلو بیایند تا هرکه اولاد آدم است بفهمد و با گوشت و پوست و استخوان خود احساس کند؛ «امیرالمؤمنین» که نباشد، گویی رسالت هیچ پیامبری به سرانجام نرسیده!

غدیر پایانی بر رسالت پیامبر نبود بلکه آغازی بر تحریف دین پیامبر و بغض به علی و غصب حق علی بود، دینی که فقط با علی کامل و با مهدی موعود کامل تر میشود، ولی انگار خدای علی از ما روی برگردانده، انگار قرار است مسلمانان در دنیای بدون علی سوزانده شوند و در انتظار مهدی ذره ذره خاکستر شوند!

 کسی چه میداند شاید راز این انتظار قدر علی ندانستن و کم گذاشتن برای علی ست!

 آری؛ برای جانشین خاتم‌الانبیا که کم بگذاری، خدا هم نعمت معصوم را از تو می‌گیرد! عرفه‌ای که گذشت «خیمه صاحب‌الزمان» کدام بود؟ نمی‌دانیم! ریشه این ندانستن قدر علی ندانستن است! فهمیده‌ایم که بدون علی چه بلایی سر اسلام! چه بلایی سر مسلمین! چه بلایی سر امت می آید!

آه؛ چقد جای علی خالی ست!!!!!!!

«قدر علی» را که ندانی و «پیام غدیر» را که درست نگیری، خدا منتظر نگهت می‌دارد!

برای توبه از گناه بزرگ «نفهمیدن غدیر» شاید هیچ روزی بهتر از همین «روز عید غدیر» نباشد! ان‌شاءالله تا «محرم» نیامده، با «علی» آشتی کنیم!

خدایا! خطر انقراض، نسل آدم را تهدید می‌کند! تو را به این عید مقدس، گناهان ما را ببخش! و در امر ظهور منجی عالم بشریت تعجیل عنایت بفرما.

آری! جای «علی» خالی است...

     

حسن هوشیار از یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha