شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ امام جمعه بندرعباس با تجلیل از خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن، گفت: نام مهندس تابش همیشه ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت السلام والمسلمین محمد علی عبادی زاده، روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان هرمزگان و مراسم ترحیم رئیس فقید بنیاد مسکن کشور، اظهار کرد: نام مهندس تابش همیشه ماندگار خواهد بود.

وی افزود: مجلس امروز، مجلس عزیزی است که تجلی خدمت و خدمتگذاری به مردم بوده است. هیچ عملی امروز در جامعه ما بهتر و والاتر از خدمت به مردم نیست.

امام جمعه بندرعباس با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، گفت: علم و ثروت هر کدام به جای خود باعث بزرگی آدم می شود، اما کمک به همنوعان والاترین کارها است و انسان را بسیار بزرگ می کند.

وی با اشاره به این که بنیاد مسکن به شریف ترین قشر ها در حال کمک رسانی است، ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بانک مسکن ، کمیته امام خمینی (ره) همه این ها که دغدغه مسکن مردم را دارند بدانند که یکی از مهم ترین و ضروری ترین تکلیف را دارند عملی میکنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگی آمدند که آقای تابش یکی از آن شخصیت های بود که بدون چشم داشت و ریا در عرصه خدمت به مردم تلاش میکردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطر نشان کرد: عصاره دین در خدمتگزاری به مردم خلاصه می شود و برای کمال انسان هیچ چیزی بالاتر از خدمت نیست. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha