سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسأله کشف حجاب کامل در جامعه با تبلیغات دشمنان آغاز شده و اگر اقدام به موقع فرهنگی در این خصوص صورت نگیرد در جامعه نهادینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه ترویج عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد با بیان این که باید در ماه محرم الحرام به امر به معروف بیش از پیش توجه شود، اظهار داشت: متاسفانه با تغییر نگرش ها در سطح جامعه مسأله عفاف و حجاب مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته و عدم مدیریت و برخورد مناسب با این مسئله باعث ولنگاری و بی بند و باری در جامعه شده است.

وی با بیان این که تأکید مقام معظم رهبری بر مسأله حجاب نشان از اهمیت این موضوع دارد، گفت: متاسفانه تبلیغات دشمنان و فضای مجازی، جامعه را به سمت بی حجابی و بی عفتی سوق داده است و مسأله کشف حجاب کامل در جامعه با تبلیغات دشمنان آغاز شده و اگر اقدام به موقع فرهنگی در این خصوص صورت نگیرد در جامعه نهادینه خواهد شد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر این که همه مسئولین باید در زمینه حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، اضافه کرد: قوانین و وظایف دستگاه های متولی حجاب و عفاف باید بازخوانی شده و اجرای آن توسط مجموعه های نظارتی تحت نظارت قرار گیرد.

وی افزود: تبلیغات مراکز تجاری در فضای مجازی شناسایی و از اشاعه بی بند و باری جلوگیری شود و محلات، دفاتر، فروشگاه ها و مراکزی که در ایام و ساعات خاص تبدیل به محل و نماد بی بند و باری می شوند باید با حضور پلیس کنترل شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که فروشگاه ها و مراکزی که محل تبلیغ و اشاعه حجاب و عفاف هستند، باید تبلیغ و حمایت شوند، ادامه داد: اگر مدیران در دولت آینده اعتقاد راسخ به مسئله حجاب و عفاف داشته باشند بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • واویلا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 8
    حاج آقا مشکلات مردم و اقتصاد و فساد مردم رو فراموش کردن و چسبیدن به پوشش مردم ! التماس دعا
    • ج IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      6 1
      مگر حجاب و پوشش جزء مشکلات مردم نیست ... مشکلات مردم فقط اقتصادی است؟ چرا شما اینقدر انحصارگرا هستید؟ وقتی اقتصاد خوب باشه و صحبت از حجاب میشه میگن اینقدر تو کار مردم دخالت نکنید؛ یه تار مو بیرون باشه که مشکل نداره! وقتی اقتصاد خراب باشه و صحبت از حجاب میشه میگن حالا وقت این حرفا نیست، وقت پرداختن به اقتصاده! امان از دست شما
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    8 3
    خباثت تا کجا ؟! یه جو غیرت باشه از وضعیت افتضاح کنونی به جوش میاد اما مثل این که بعضیها هیچ رگی ندارن و فقط معنی شکم رو می فهمند !!! کجا ایشون فراموش کرده ؟! مگه واجبه هر جا صحبت از فساد فرهنگی میشه فورا فساد اقتصادی هم مطرح بشه ؟!
  • علی US ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 2
    بدتر از اینم خیلی وقته آغاز شده. تن فروشی به خاطر فقر ناشی از اختلاس و سومدیریت! کلیه فروشی به خاطر اختلاس و چپاول! بدحجابی حجاب تن و بدنه ولی تن فروشی برداشتن حجاب اندام جنسی و در اختیار گذاشتنش در ازای پوله!! شده رگ غیرتتون بابت اختلاس بالا بزنه؟ و اگر بالا زده کاری هم انجام دادین؟ یا فقط نهایتا نهایتا نهایتا حرف زدین در موردش؟ خجالت واژه کمی است برای مدعیان دروغین دین و دینداری
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      دین مداران هماره اختلاس گران رو دنبال کردند اما طیف شما به هر لطایف الحیلی متوسل شدن برای چپاول مردم ، دریافتیهای ظالمانه طرح و عمل چه کسانی بود ؟ رگ شماها در این ۸ ساله ای که مدام قیمتها گران و گران تر میشه احساسی بهش دست داد ؟ اژدهای چند سره شما هم اموال مردم رو بلعید و هم ناموس و هم ...
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 0
      شماها هیچی ندونید ولی خوب می دونید به تبعیت از اربابان غربیتون که تا فساد درست نکنید نمی تونید سوار بر جامعه بشید وقتی مجموعه جامعه بخصوص جوانانشون مشغول پرداخت بی حد و حصر به ارضای تمایلات نفسانی شدند یا از مفاسد حکام غافل می شوند و یا آلت دست آنها ، شماها محکم این سنایوی شیطانی رو دنبال کردید و دست بردار هم نیستید . رَبِّ لا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْكافِرِينَ دَيَّاراً .
  • امیر US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 2
    شماها خیلی زرنگ تشریف دارید! دست شیطون رو از پشت بستید، فرار به جلو می کنید؟ به پوشش مردم گیر می دهید تا مردم در موضع انفعال قرار بگیرند و به اختلاسها، سو مدیریت ها و دزدی هاتون که وضع کشور رو به اینجا رسونده کاری نداشته نباشند ! مساله شون فقط بشه حجاب و نوع لباس پوشیدن
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 0
      وقاحت تا ... ؟! اختلاس مالی و عفتی همراه هم جمع کردید بعد طلبکار هم شدید ؟! ۸ سال دولت دست کی بوده ؟ مدیریت فضای مجازی دست کی بود ؟ چه کسانی باعث تعطیلی کارخانجات شدند ؟ چه کسانی بعد از باز کردن راه نفوذ منکر نفوذیها شدند ؟ چه از جان مردم ، دینشون ، شرفشون پاک دامنیشون میخاید ؟ چقدر پستی ؟