جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image-20210802104548-1.jpeg

حوزه/ هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا، با حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرا در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا با حضور باقر زاده، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرا در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا با اعلام این خبر گفت: هدف عمومی این اجلاس ها که هر ساله در تابستان برگزار می شود توانمند سازی و انسجام بخشی به برنامه ها و فعالیت های سال آینده تحصیلی مدارس است و در این نشست ها مدیران در کنار یکدیگر از تجارب و چالش هایشان می گویند و خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند.

هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا آغاز به کار کرد

وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی در دو سال تحصیلی گذشته گفت: از آنجایی که دانش آموزان در دوران کرونا و به تبعیت از آموزش های مجازی دچار آسیب ها و مشکلات آموزشی و تربیتی شدند این اجلاس سه روزه تلاش می کند تا با تحلیل و مسئله شناسی این آسیب ها، کارگاه های آموزشی متعددی برای مدیران برگزار کند. همچنین این اجلاس فرصت مناسبی را ایجاد می کند تا مدیران مدارس علاوه بر انتقال تجربه در این خصوص، به هماهنگی های لازم برای سال تحصیل جدید دست یابند.

حجه الاسلام تقدیری با بیان اینکه این سازمان کار خود را ۱۸ سال پیش با تاسیس ۵۰ مدرسه در مقطع متوسطه دوم در سراسر کشور آغاز کرد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در ۲۰۰ شعبه از مدارس صدرا با حضور ۳۵۰۰ معلم و کادر آموزشی مشغول به تحصیل هستند و در سال های اخیر این سازمان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی را نیز به فعالیت های آموزشی و تربیتی خود اضافه کرده است.

وی افزود: در حال حاضر به طور میانگین سالانه ۲۵۰۰ دانش آموز از این مدارس فارغ التحصیل می شوند و هر سال ۵ درصد به این آمار اضافه می شود.

لازم به ذکر است، سازمان مدارس صدرا با مدیریت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کند و علاقه مندان به تحصیل در این مدارس می توانند در رشته علوم و معارف اسلامی در مقطع متوسطه دوم تحصیل کنند.

هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا آغاز به کار کرد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha