جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ازدواج

حوزه/ حجت الاسلام امیریان از تمدید زمان آزمون ترم۳و۴ دوره تربیت مشاور ازدواج  حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: در راستای مجموعه دوره های تخصصی ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، دوره آموزشی تربیت مشاوره ازدواج در قالب چهار ترم مجزا تعریف شد.

وی با بیان اینکه ترم اول این دوره پیرامون موضوع «دوران قبل از عقد» و ترم دوم این دوره با موضوع «همتایی و آیین همسرداری» پیش از این برگزار شده است، گفت: روزهای گذشته ترم سوم این دوره با موضوع «مهارتهای کلیدی زندگی» و ترم چهام پیرامون «اصول مشاوره» نیز برگزار گردید.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان با تاکید براینکه این دوره آموزشی با همکاری معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  و موسسه حیات طیبه برگزار شده است، عنوان کرد:این دوره به صورت مجازی بوده و محتواها در کانال ایتا واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی، آزمونی به صورت آنلاین از شرکت کنندگان گرفته می شود که در صورت قبولی، گواهی نامه هایی از سوی موسسه حیات طیبه و سازمان فنی و حرفه ای استان اعطاء می شود.

حجت الاسلام امیریان در پایان یادآور شد: بنابر درخواست شرکت کنندگان، آزمون ترم سوم  و چهارم تربیت مشاور ازدواج تمدید شد و آزمون آنلاین ترم سوم این دوره روز یکشنبه ۱۷مرداد ساعت۱۷تا ۱۹ و آزمون ترم چهارم(اتمام دوره مقدماتی تربیت مشاور ازدواج) روز دوشنبه  ۱۸ مرداد ساعت۱۷تا۱۹به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha