یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روز خبرنگار
روز خبرنگار

حوزه/ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استانی با صدور پیام مشترکی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ز شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، در پیامی مشترکی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبیین است.   «امام خامنه ای(مدظله العالی)»

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید بویژه شهید صارمی که خون پاکش ۱۷مرداد را مزین به عنوان روز خبرنگار کرد و دیگر شهدای رسانه‌ای کشور و استان چهارمحال و بختیاری که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی قرار دادند و برای پاسداری از آرمان‌های والای انسانی- اسلامی و استقلال و آزادی در جبهه مقابله با قدرت‌های استکباری جهان به لقاءالله پیوستند. 

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، اساس کار مطبوعات و رسانه‏‌ها را حرکت در مسیر ملت و در خدمت ملت می دانستند و روشنگری و هدایت مردم را رسالت خبرنگاران عنوان فرمودند.

تقویت معرفت دینی روشن بینانه و رفتار دینی مخلصانه، تقویت باور به ارزش‌ها، مصون‌سازی اذهان مقابل تهاجم فرهنگی، تقویت باور به کارآمدی نظام، ایجاد همگرایی عمومی، آگاه‌سازی نسبت به مقوله‌های حساس از اهداف کار رسانه ها از منظر  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‏‌ای(مدظله العالی) است.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار  به شما مجاهدان خستگی‌ناپذیر عرصه قلم، آگاهی و اندیشه، پویایی در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در سایه مطالبه‌گری دلسوزانه، تقویت همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان در جامعه، اطلاع‌رسانی هنرمندانه، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم، ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی و صیانت از ارزش‌ها برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را از درگاه حضرت حق، تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری آرزومندیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha