چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

هفدهم مرداد ماه سالروز عروج خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای است که برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار آزاد اطلاعات از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که با داشتن رسالتی خطیر به عنوان پل ارتباطی مردم و کارگزاران نظام، با تعهد، مسئولیت پذیری و تدبیر در مسیر نقد صحیح، منصفانه و انعکاس دقیق مطالب به مخاطبان خود قدم بر می دارند و در واقع به پیشرفت همه جانبه کشور و تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران کمک می کنند.

بی‌تردید نگارش وقایع و انتقال اخبار و ارزش‌های جامعه به مردم و نیز نسل‌های آینده به عنوان پشتیبانان قوی و مستحکم برای انقلاب اسلامی، مرهون تلاش مستمر اهالی خبر و اطلاع‌رسانی است که با هوشمندی حقایق را منتشر می‌کنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی توانمند می سازند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یـاد و خاطره شهـدای قلم، توفیقات روز افزون اصحاب رسانه را در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از خداوند منان درخواست می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha