شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد حوزوی بحران

حوزه/ جلسه ستاد حوزوی بحران استان یزد با حضور مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جلسه ستاد حوزوی بحران استان یزد با حضور اعضاء و حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، صبح روز دوشنبه در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام وحدتی آراسته با تشکر از تلاش های طلاب جهادی استان در زمینه های مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا، گفت: حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و حضور در بیمارستان ها و غسالخانه ها قابل تقدیر و تشکر است و این حرکت جهادی باعث آبرو برای روحانیت شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون یزدی در حرکت خودجوش جهادی حضور داشته و به یاری مردم و بیماران شتافتند، البته نباید به حرکت های جهادی در زمینه سیل، زلزله و کرونا اکتفا شود و باید با برنامه ریزی دقیق و منجسم اقدامات و حرکت های جهادی در عرصه های مختلف ادامه داشته باشد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان دفتر  اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه گفت: آسیب های اجتماعی هر استان شناسایی شده و می توان از ظرفیت های طلاب و روحانیون با مهارت افزایی و ارتقای علمی برای رفع این آسیب ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: جبرای بررسی آسیب ها و ارائه راهکارهای رفع آن ها، لازم است جلسات ستاد بحران حوزوی به صورت منظم با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود.

حجت الاسلام وحدتی آراسته در پایان افزود: برای بازتاب هنرمندانه حرکت های جهادی که در راستای خدمت رسانی به مردم است باید از ظرفیت های رسانه ای استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha