جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری ۳۳۰ ویژه برنامه در دهه امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری در سطح این استان در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: انتخاب روزی به نام روز خبرنگار نشان از اهمیت والای این قشر در مقوله اطلاع رسانی دارد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خوشبختانه شاهد تعامل رسانه‌های کردستان با ادارات استان و نیز پیگیری مشکلات مردم توسط اصحاب رسانه هستیم.

الله‌مرادی بیان کرد: شناسایی مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه و رفع و اصلاح آنها بی‌شک با حضور و پیگیری خبرنگاران امکان پذیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در دهه اول محرم امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیش از ۳۳۰ برنامه اجرا خواهد کرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: یکی از نیازهای جامعه اسلامی نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری خود در دولت جدید را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم که با تعامل با دولت انقلابی بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران کارنامه موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha